DIGITAL ANNONSERING

Utform annonser enkelt og plasser de på Facebook, Instagram, Google, Snapchat, Nettaviser m.m

Hva er Digital Annonsering?

Digital annonsering er markedsføring ved hjelp av betalte kanaler på internett. Det kan være plassering og annonser i sosiale medier, Google eller nettaviser

Hvordan skape gode digitale kampanjer?

Sass

Data

GDPR database som samler all relevant data om kundene dine på tvers av nettbutikk og fysisk butikk

Sass

Segmentering

Segmenterer dataen slik at kunder kan motta forskjellig budskap basert på hvem de er og hva de har handlet

Sass

Kanaler

Kommunisere med kundene i de kanaler som kunden respondere i og konverterer

Fordeler med Digital annonsering

Økt salg

Eie kundebasen

Personalisert

Økt lojalitet

Innsikt

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Multikanal er kommunikasjon eller salg gjennom flere kanaler samtidig. For eksempel sender man ut SMS og Epost om Sommer salg til kunden samtidig som man har annonser om sommersalg på Facebook og Instagram

Digital annonsering er markedsføring ved hjelp av betalte kanaler på internett.  Det kan være plassering og annonser i sosiale medier, Google eller nettaviser

Bonusprogram eller lojalitetsprogram hvor man bygger seg opp en bonus/fordel basert på hvor mye man handler er veldig effektivt, men ikke nødvendig. Et godt verdiforslag med andre fordeler vil også gi kundene insentiv å handle mer

En kundeklubb må sees på som markedsføring og et verktøy for å tilfredsstille eksisterende kunder og nå nye. De fleste bedrifter svarer at kundeklubb er en av de markedsaktivitetene man gjør som gir best resultater

SVAR: Med Omnikanal bruker man flere kanaler i en kampanje for å få kunden siden oppmerksomhet. Det kan være at man kommuniserer i  SMS,Epost og Facebook/Instagram mot samme kunde

SVAR: Multikanal er kommunikasjon eller salg gjennom flere kanaler samtidig. For eksempel sender man ut SMS og Epost om Sommer salg til kunden samtidig som man har annonser om sommersalg på Facebook og Instagram

SVAR: Digital annonsering er markedsføring ved hjelp av betalte kanaler på internett. Det kan være plassering og annonser i sosiale medier, Google eller nettaviser