Kundeprogram
Kundeprogram integrert med både kassesystem i butikk og nettbutikk for optimal kundedialog
Hva er en Kundeprogram?
En Kundeprogram er kort fortalt en byttehandel mellom din bedrift og dine kunder. Du får lov å kommunisere med kunden i bytte mot verdifullt og relevante fordeler
SMS
Epost
Tiktok
Hvordan skape en vellykket Kundeprogram?
Innmelding
Innmelding skal være enkelt og sømløst for kunden. Integrert med kassesystemer og nettbutikkleverandører tilbyr vi dette med bl.a innmelding med VIPPS
Personlig
GDPR database som samler all relevant data om kunden. Gjennom hva kunden forteller om seg selv via VIPPS og hva kunden kjøper, kan vi sende ut personlig relevant tilbud som er av interesse
Kanaler
Kommunisere med kunden i de kanalene som kunden responderer i. Derfor kombinerer vi SMS,Epost,Push med Sosiale Medier og annen Digital annonsering for best effekt
Fordeler med Kundeprogram
OFTE STILTE SPØRSMÅL
SVAR: De fleste bedrifter som satser på kundeklubb vil definere
Kundeklubb som lønnsomt. En kunde som er medlem handler 3-4 ganger mer enn som ikke er medlem
SVAR: Dine kunder vil forvente å finne informasjon og fordeler i din nettbutikk, men det er mange måter å gjøre det på uten at det skal koste mye eller kreve mye utvikling
SVAR: Bonusprogram eller lojalitetsprogram hvor man bygger seg opp en bonus/fordel basert på hvor mye man handler er veldig effektivt, men ikke nødvendig. Et godt verdiforslag med andre fordeler vil også gi kundene insentiv å handle mer
SVAR: En kundeklubb må sees på som markedsføring og et verktøy for å tilfredsstille eksisterende kunder og nå nye. De fleste bedrifter svarer at kundeklubb er en av de markedsaktivitetene man gjør som gir best resultater
SVAR: Med Omnikanal knytter man flere kanaler sammen for å kommunisere budskapet på en helhetlig måte på tvers av kanalene
SVAR: Digital annonsering er markedsføring ved hjelp av betalte kanaler på internett. Det kan være plassering og annonser i sosiale medier, Google eller nettaviser
SVAR: Digital annonsering er markedsføring ved hjelp av betalte kanaler på internett. Det kan være plassering og annonser i sosiale medier, Google eller nettaviser